Enric I. Canela
Suposo que tots vosaltres llegiu més a Marc Belzunces que a mi, però, per si no heu parat atenció, no em puc estar de recomanar-vos que llegiu els apunts Simyo i el català (Sant Tornem-hi…) i Simyo i el català (2a part): M’han fet fora (de moment) per reclamar les coses en català i veieu fins a quin punt funciona la xenofòbia en determinades companyies espanyoles.
En qualsevol país civilitzat, l’Agència de Consum corresponent ho tindria molt fàcil per clavar una sanció, perquè de ben segur deuen incomplir un munt de coses més. Però tenim l’Agència Catalana del Consum que tenim, que prefereix anar a multar al senyor Nevot abans que ficar-se amb una empresa gran.
Ara bé, caldria també fer-nos una reflexió. Com és possible que entre totes les OMV no n’hi hagi absolutament cap dirigida al públic catalanoparlant? Potser que ens ho fem mirar, tant des del punt de vista de l’oferta (empresariat català), com de la demanda (els consumidors).
David,
El tema és aquest, no hi ha res per a Catalunya. Som tan idiotes que no ens queda res.
Jo quan comprava coses, a la UB, si no em portaven el contracte i els serveis en català no els hi comorava. Ja podies veure a les empreses de fotocopiadores, impressores, traduint contractes i coses així.
Els contractes de telèfons mòbils van ser a Siemens per la llengua.