- Enric I. Canela - http://www.enriccanela.cat -

Oblideu Nespresso

Enric I. Canela

A l’AVUI podeu llegir la carta What else? In Catalan [2] enviada per David de Montserrat i Nonó

Dies enrere vaig anar a la botiga de Nespresso del passeig de Gràcia de Barcelona. “Lo siento, pero no entiendo el catalán”, em va respondre el dependent. O sigui que no puc comprar en la meva llengua al meu país, que és l’oficial i pròpia. O sigui que a Catalunya, Nespresso em menysté i demostra una falta absoluta de respecte en relació amb la llengua del mercat del qual treuen beneficis. Nespresso pretén seduir el públic amb un tracte exquisit, però a l’hora de la veritat acaben convertint l’oblit de la llengua catalana en un autèntic insult cap a part dels seus clients. I a la web de Nespresso veig que el català tampoc no hi és, però sí en canvi llengües amb molts menys parlants que el català com ara el noruec, el finès o el danès, per posar uns quants exemples. I si la web de Nespresso Suïssa es pot consultar en tres de les llengües oficials d’aquell país, com pot ser que a Catalunya no? És un error de màrqueting i comunicació molt greu.

Ja sabeu, Marcilla dóna millors prestacions que Nespresso.