Enric I. Canela
Escrivia Suspendran el finançament dels campus d’excel·lència internacional?. Doncs es veu que sí. Resulta que la disposició addicional 41 de la Llei de Pressupostos de 2011, que totes les comunitats autònomes que no acompleixin amb el pla d’estabilitat no podran rebre cap préstec. El ministeri sosté que, en aquest moment, només dues comunitats, Madrid i la Rioja, el compleixen.
Com que el Programa Campus d’Excel·lència Internacional (CEI) el que fa és donar un segell i autoritzar a les comunitats autònomes que s’endeutin a un interès relativament elevat… Comunitats en crisi no es poden endeutar i el programa CEI es converteix en res.
Certament es tracta d’un altre dels espectacles que sempre ens depara la política espanyola. Ve a ser com un individu amb etilisme agut. Va fent esses i no sap on va. Sempre podem fer rues, si un any les suspens, no ensorres res.





[...] escrivia Adéu Campus d’Excel·lència Internacional. Avui sentia per TV3 que ja s’ha comunicat als rectors que no es pagaran els crèdits [...]
[...] escrivia Adéu Campus d’Excel·lència Internacional. Avui sentia per TV3 que ja s’ha comunicat als rectors que no es pagaran els crèdits [...]