Enric I. Canela

Aquests dies estic dedicant temps mental a reflexionar sobre la comunicació de les coses que fem. Penso tant en la meva universitat com en Catalunya. La meva reflexió, modesta perquè em cau una mica lluny, és global.

Darrerament, per circumstàncies, parlo d’imatge, marca, comunicació, divulgació, … Ho penso veient l’enorme immediatesa del missatge, l’impacte que té i el temps de pervivència. Qualsevol notícia durà molt poc temps als mitjans, normalment les dolentes. Faig ara una pregunta doble: Quin interès té i quan temps dura als mitjans una bona notícia? Per la feina que faig m’interessa divulgar bones notícies i que tinguin impacte.

Llegia al web de Vitamine: Aconseguir que el missatge de la teva empresa o organització arribi nítid i sense distorsions al teu públic i als teus clients potencials és una tasca que creiem que paga la pena deixar en mans de professionals.

Una cosa que passa normalment és que un deixa en mans d’una agència la comunicació, però no parla amb ells, No funciona. Quantes hores cal parlar amb l’equip per tal que el missatge s’adigui amb la filosofia de l’organització? Jo crec que moltes, però no es fa.

Trackback URI | Comentaris RSS

Deixi una contestació