Articles Enric I. Canela, Recerca, Universitat
Enric I. Canela Llegeixo que el vicerector de Recerca i Transferència Tecnològica de la UdG, Josep Calbó, ha inaugurat l’Escola de Doctorat, la qual vol transformar la UdG en un centre d’excel·lència en la preparació dels investigadors del sud d’Europa. Ignacio Cirac, investigador de l’Institut Max Planck, ha pronunciat la lliçó inaugural. L’Escola de Doctorat … Read More «Arrenca l’Escola de Doctorat de la UdG» »