Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • Recerca
  • Ajuts de suport a la recerca en el marc de la Comunitat de Treball dels Pirineus

Ajuts de suport a la recerca en el marc de la Comunitat de Treball dels Pirineus

Posted on 19 juny 2014 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Ajuts de suport a la recerca en el marc de la Comunitat de Treball dels Pirineus
Articles Enric I. Canela, Recerca

Enric I. Canela

061914 2009 Ajutsdesupo1Avui s’ha publicat la RESOLUCIÓ ECO/1428/2014, de 12 de juny, per la qual s’aproven les bases reguladores i s’obre la convocatòria per a la concessió d’ajuts per a accions de cooperació en el marc de la Comunitat de Treball dels Pirineus per a l’any 2014 (CTP-DGR).

Diu que és voluntat de la Comunitat de Treball dels Pirineus (CTP) prioritzar totes les actuacions que permetin desenvolupar accions comunes en matèria de recerca pública, fomentant la cooperació de les empreses i els actors socioeconòmics amb els centres de recerca dels diferents territoris de la CTP en el marc de projectes científics i tecnològics originals, i promoure l’intercanvi del gran nombre de recursos existents actualment en matèria d’R+D. El seu objectiu és afavorir, en l’àmbit dels territoris pirinencs, la posada en marxa d’accions integrades en l’àmbit de la ciència, la tecnologia i l’empresa, destinades a promoure el desenvolupament del territori de la CTP i a crear una regió pirinenca de recerca d’excel·lència.

La posada en marxa d’aquesta dinàmica, integrada en l’entorn pirinenc, necessita un millor coneixement mutu i el desenvolupament d’accions de cooperació que responguin a interessos comuns. En aquest marc, s’obre una convocatòria comuna en el conjunt dels territoris i els membres de la CTP, respectant els procediments propis de cadascun.

Per dur a terme les actuacions subvencionables es consideren prioritàries les temàtiques següents, en l’ordre que s’expressa a continuació:

  • Recerques específiques emmarcades en el context pirinenc.
  • Recerques relatives a altres temàtiques d’interès comú per a la CTP.
  • Àrees prioritàries del programa Horitzó 2020 de la Unió Europea.

Tenim dues modalitats:

  • Ajuts per al desenvolupament i la consolidació de xarxes temàtiques de recerca (XI-CTP)
  • Ajuts de mobilitat d’investigadors i investigadores (AIRE-CTP)

Es poden demanar ajuts fins el 15 de juliol de 2014.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: No hi ha R+D perquè en el govern no hi ha americans
Next Post: El premi pels 375 anys de la universitat de Hèlsinki ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

setembre 2026
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
« ag.    

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2026 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown