Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • Universitat
  • De qui és la universitat?

De qui és la universitat?

Posted on 14 març 2009 By Enric I. Canela 3 comentaris a De qui és la universitat?
Articles Enric I. Canela, Universitat

Enric I. Canela

Aquesta vegada Especial Bolonya ha equivocat el titular: Centenars de milers d’estudiants al carrer en defensa de l’ensenyament públic. Ben bé no sé d’on els treu.

Centenars de milers són com a mínim 200.000 i a banda dels cinc, sis, o deu mil de Barcelona ( a la UPF van arribar tres mil, segons diuen, no ho sé) i els de Madrid, la resta…

La resta de l’argumentació totalment descontextualitzada. Hi una sobre la OMC que està extreta d’un fòrum de l’ANECA del 2005 amb diferents ponents. Un, Cándido Muñoz, catedràtic d’Economia Aplicada de la Universitat Complutense de Madrid, parla de l’Organització Mundial de Comerç, s’aprofita.

Mentre la ministra Cristina Garmendia diu el que tothom pensa: La universitat no es propietat dels estudiants. I jo afegeixo, ni del professorat ni del Personal d’Administració i Serveis.

Cal prendre’s el tema amb tranquil·litat. Ja queda poc.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: A la UPF no estan per ximpleries
Next Post: Això són estudiants? ❯

3 thoughts on “De qui és la universitat?”

  1. Elies ha dit:
    14 març 2009 a les 2:56

    Benvolgut Enric,

    gràcies als meus col·legues de la UPF, puc aportar, i així ho he fet al meu bloc, testimoni del que són aquesta gentussa.

    Aporto testimoni de la foto de l’assemblea que van fer (quatre gats arreplegats). I testimoni del seu vandalisme, com l’assalt al bar de l’edifici per a robar les cerveses.

    Si hi ha mitjans que encara els hi fan propaganda, caldria que s’ho fessin mirar. Estem davant un molt preocupant fenomen totalitarista, feixistoide.

  2. elvostremalson ha dit:
    14 març 2009 a les 6:29

    teniu tanta por que ja us creieu qualsevol cosa.
    mal esperit científic, senyor canela, sort que ja mateix es jubila

  3. enriccanela ha dit:
    14 març 2009 a les 11:14

    Elvostremalson,
    Estic ben espantat. I si la salut m’ho permet encara em queden bastants anys de feina. Clar que potser alguns estudiants dedicats a altres feines igual triguen més a acabar la carrera que jo a jubilar-me.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

octubre 2026
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« set.    

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2026 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown