Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • Recerca
  • Denúncia dels investigadors en formació al sabotatge que fa Montoro a la ciència

Denúncia dels investigadors en formació al sabotatge que fa Montoro a la ciència

Posted on 20 novembre 2012 By Enric I. Canela 3 comentaris a Denúncia dels investigadors en formació al sabotatge que fa Montoro a la ciència
Articles Enric I. Canela, Recerca

Enric I. Canela

112012 2140 Dennciadels1Com sempre, la Federación de Jovens Investigadores / Precarios escriu en defensa dels interessos de la ciència, especialment dels joves científics. Escriu avui El Ministerio de Hacienda y la burocracia paralizan la I+D+I española.

El desastre no és només la manca de diners, és la incapacitat de desenvolupar una gestió correcte. No compleixen res, ni compromisos, ni terminis. No havia vist mai una ineficàcia més gran que la del govern espanyol actual.

Denuncien que fa més de quatre mesos des de la publicació dels resultats provisionals de la convocatòria del programa de Formació del Personal Investigadors encara no s’ha publicat la resolució definitiva. Sembla que el ministeri de Montoro no acaba de donar el vist-i-plau. Montoro ho paralitza tot. L’època és dolenta, però la inutilitat la fa pitjor.

La Federación de Jovens Investigadores / Precarios exigeix que el Ministeri d’Hisenda se centri en la gestió eficaç del Tresor Públic, en lloc de sabotejar l’activitat científica, una àrea que hauria de ser considerada estratègica, juntament amb l’educació, la sanitat o els serveis socials , i no ser desmantellada, ja que són imprescindibles per sortir de la crisi. De la mateixa manera, exigim la immediata resolució de les ajudes FPI, després de 10 mesos d’espera. Ja n’hi ha prou de maltractar la ciència i els seus treballadors!

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: La UB si és transparent
Next Post: Jornada de reflexió a la UB ❯

3 thoughts on “Denúncia dels investigadors en formació al sabotatge que fa Montoro a la ciència”

  1. Xavier ha dit:
    21 novembre 2012 a les 4:21

    Enric,
    Cap novetat. Ja van ajornar la convocatòria dels Ramón y Cajal i dels de la Cierva perquè no se’n poguessin incorporar de nous enguany i menjar-se de facto una convocatòria. Aviat la recerca del país i la infraestructura que la sosté estaran a l’alçada de la que va haver de patir Santiago Ramón y Cajal, que no deuen saber ni qui era, el Montoro, el Wert i la resta de llumeneres que ens porten al caire l’abisme (amb ‘paso al frente’ posterior, per descomptat).

  2. Enric I. Canela ha dit:
    22 novembre 2012 a les 7:21

    Això, amb aquesta gent, és el no acabar.Inseguretat de tot tipus.

  3. Retroping: Enric I. Canela » Blog Archive » Finalment, la resolució de les beques i contractes FPU

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

octubre 2026
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« set.    

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2026 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown