Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • Recerca
  • Esperant un ministeri de Ciència

Esperant un ministeri de Ciència

Posted on 9 desembre 2015 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Esperant un ministeri de Ciència
Articles Enric I. Canela, Ciència, Recerca

Enric I. Canela

120915 2235 Esperantunm1Margarita Salas reconeguda científica asturiana (Canedo, 1938), que treballa al Centre de Biologia Molecular Severo Ochoa, i és membre de la Reial Acadèmia de Ciències Exactes, Físiques i Naturals i de la Reial Acadèmia Espanyola.

Parla en una entrevista de ciència i política. Li pregunten on és la ciència a la campanya electoral i diu que ni es menciona. Més o menys com sempre. Així van les coses. Alguns polítics, algun dia després d’alguna alegria, parlen d’ecosistemes d’innovació i coses així. No se’ls ha de creure. No he vist en anys res intel·ligent sobre ciència que hagi durat. Són coses maques efímeres.

Diu Margarita Salas que un ministeri de Ciència és essencial. Diu que més de deu anys parlant del pacte per la ciència. Com Siddharta, espera. Llegiu l’entrevista. Dona, científica, intel·ligent i un model a seguir.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Lliurats a la UB els Premis del Consell Social i de la Fundació Bosch i Gimpera
Next Post: 50 persones contra la democràcia a la Universitat de Barcelona ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

setembre 2026
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
« ag.    

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2026 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown