Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2007
  • abril
  • 1
  • Catalunya té futur?

Catalunya té futur?

Posted on 1 abril 2007 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Catalunya té futur?
Articles Enric I. Canela, Política
Tweet

Enric I. Canela

El diari AVUI publica una entrevista amb Alfons López Tena a rel de la publicació d’un llibre seu ‘Catalunya sota Espanya. L’opressió nacional en democràcia’. L’Alfons, amb el que vàrem coincidir fa anys com a presidents de sectorial a CDC és vocal del Consejo General del Poder Judicial (CGPJ) i exerceix de ciutadà dels Països Catalans.

És un home d’idees clares i defensor del que creiem que hem de dir prou a la situació en que es troba Catalunya. Ho ha demostrat aquests anys a Madrid.

L’entrevista a l’AVUI acaba: sense un Estat propi, bé dins l’Estat espanyol bé independent, Catalunya està abocada a una crisi social profunda d’aquí a no gaire temps.

Em compraré el llibre demà mateix.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: L’alta tecnologia a Espanya. A les portes de la crisi.
Next Post: Notícies de la premsa d’universitats, recerca i TIC del 31 de març, 1 i 2 d’abril ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
abril 2007
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« març   maig »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown