Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2007
  • abril
  • 26
  • Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TIC del 26 d’abril

Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TIC del 26 d’abril

Posted on 26 abril 200726 abril 2007 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TIC del 26 d’abril
Política, Recerca, Universitat
Tweet

A les notícies d’avui, com no podia ser menys, surt la crisi d’universitats i recerca. Avui al migdia ha tingut lloc l’entrevista d’Huguet i els rectors i per tant els diaris ho avançaven.

El País fa una llista de les deu mesures que els rectors demanen al conseller en una carta. La Vanguardia parla de 21 mesures. Són totes les coses lògiques, que més o menys ja comentava jo mateix en el comentari Calmar als rectors. El tema dels pactes nacionals em sembla una mica ridícul. El que cal és treballar. La prova de la ridiculesa de tot plegat és que el conseller vol conèixer les demandes dels rectors quan són conegudes fins i tot per l’ambaixador de Dinamarca a Xile. La Razón també parla de la reunió per aturar la crisi. El Periódico fa un breu comentari.

El Periódico publica un article sobre el futur campus de la UB a Santa Coloma. Projecte engrescador que només necessita diners. Les idees hi són, les persones també.

A l’AVUI el professor Cinto Ros Ombra-me-la, brillant economista i exsíndic fa un breu repàs d’unes quantes grans xifres de la universitat. M’agrada el seu cap.

El País, ABC, El Periódico en relació a l‘Informe de finançament que vam presentar l’altre dia, demanen un compromís financer abans d’estiu. Cal el compromís, però hi ha coses que es poden fer i altres no. Cal seure i analitzar xifres o fórmules.

Expansión i La Razón ens parlen de la pèrdua de competitivitat de la universitat europea davant d’EUA. Són conclusions de l’Informe de Pello Salaburu, exrector de la Universitat del País Basc i del que ja he parlat abans.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Les universitats europees perden competitivitat davant les nord-americanes
Next Post: Crisi a la universitat? No, al·lucionació col·lectiva ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
abril 2007
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« març   maig »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown