Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2007
  • maig
  • 3
  • Comissió d’Educació i Universitats del Parlament de Catalunya

Comissió d’Educació i Universitats del Parlament de Catalunya

Posted on 3 maig 20073 maig 2007 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Comissió d’Educació i Universitats del Parlament de Catalunya
Articles Enric I. Canela, Política, Recerca, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

El proper dia 1 de juny de 2007 a les 10 del matí hi haurà sessió ordinària de la comissió i el primer punt de l’ordre del dia serà:

Sessió informativa de la Comissió d’Educació i Universitats amb el conseller d’Innovació, Universitats i Empresa sobre les línies d’actuació que se seguiran des d’aquest departament (Expedient 355-00016/08).
La compareixença va ser demanada pel Conseller, del Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació i admesa a tràmit el 19 de desembre de 2006. Abans de la “crisi” tinc un dubte. El conseller Huguet estarà content o estarà maleint els ossos del pel Conseller, del Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TIC del 3 de maig
Next Post: Enric Aloy fa un pamflet propagandístic sobre universitats i recerca ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
maig 2007
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
« abr.   juny »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown