Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2007
  • juny
  • 12
  • Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TC del 12 de juny

Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TC del 12 de juny

Posted on 12 juny 2007 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TC del 12 de juny
Articles Enric I. Canela, Economia, Innovació, Recerca

Avui poques notícies d’universitat i recerca sobre les que no hagi parlar abans, a banda del tradicional recull sobre la selectivitat.

El País fa un article on diu que Xina desbancarà a la UE en R+D en dos anys. Hi ha a Espanya més innovació, però menys producció tecnològica. Cal amoïnar-se.

Per la seva banda, El Periódico recull el que Sala Martín, l’amic de Montilla, va dir a Tribuna Barcelona. Segons el prestigiós economista no manca R+D sinó innovació. Diu que sovint es confon innovació amb recerca. Penso que té raó en aquesta última afirmació. Demana més competència entre universitats.  

Seguint amb declaracions, Cinco Días recull les declaracions de Luis Garicano, VI premi Fundación Banco Herrero. El premi és pel seu treball sobre l’economia del coneixement. Diu allò que tantes vegades he dit aquí i defensa el Cercle per al Coneixement, massa construcció i poc cap en els negocis. Manca emprenedoria i ciència.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TIC del 9, 10 i 11 de juny
Next Post: Cooperación científica entre Espanya i Índia ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

juny 2007
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« maig   jul. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2025 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown