Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2007
  • agost
  • 10
  • Inserció laboral dels universitaris; les pràctiques d’empresa

Inserció laboral dels universitaris; les pràctiques d’empresa

Posted on 10 agost 2007 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Inserció laboral dels universitaris; les pràctiques d’empresa
Articles Enric I. Canela, Economia, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

Avui Cinco Días publica un interessant reportatge que titula: Becaris encara que productius. A l’article s’analitza el paper dels becaris a les empreses. De fet la incorporació al mercat laboral sense experiència és cada vegada més difícil, especialment per als universitaris.

Un paràgraf de l’article diu:

El període de beca en una empresa està rellevant a la carrera universitària com a porta d’entrada al món laboral. Abans de contractar un professional, les companyies exigeixen cada vegada més pràctiques voluntàries . ‘Es valora molt’, explica Teresa Careta, responsable de la Unitat de Programes Universitaris d’Esade. ‘Fa anys, amb una carrera les empreses et contractaven sense problemes. Ara exigeixen experiència laboral prèvia i és realment difícil que et contractin si no has estat becari’. Altres empreses arrissen el rínxol, afirmen des de CC OO, després de detectar que sol·liciten experiència fins i tot per oferir places com a becari.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: El Ministeri d’Indústria posa en marxa el Pla de Comunicació del Programa d’Extensió de la Banda Ampla
Next Post: Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TIC del 9 i 10 d’agost ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
agost 2007
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« jul.   set. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown