Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2007
  • octubre
  • 20
  • Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TIC del 19 d’octubre

Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TIC del 19 d’octubre

Posted on 20 octubre 2007 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TIC del 19 d’octubre
Articles Enric I. Canela, Educació, Universitat

El diari AVUI publicava ahir que les patronals i els sindicats reclamen un comissionat que es dediqui específicament a la Formació Professional i agafi les competències de Treball i Educació. El problema, segons els experts, és que actualment manca eficàcia. No soc un expert en el tema, però els resultats fins ara no són massa bons, tot i que, al meu parer, el problema no és de com funcionen ara, sinó de com funciona el sistema educatiu. Encara que algú pugui considerar que no és democràtic, la selecció de les persones en funció de les seves capacitats, la seva vocació per l’estudi, les seves qualitats ha de fer-se abans. A banda, cal posar els recursos necessaris, molt més dels actuals. El model alemany és el que caldria seguir.

El País ens donava la inesperada notícia. Segons el MEC Arquitectura durarà cinc anys. Sembla mentida que s’hagi gastat tanta tinta en discutir les coses obvies. Els col·legis professionals s’avorreixen i es dediquen a negociar la llei de la gravetat.

La Gaceta de los Negocios donava la gran notícia que els departaments de recursos humans de les empreses madrilenyes contribuiran al disseny de les noves titulacions mitjançant una plataforma de discussió amb les 16 universitats d’aquella comunitat, i s’acomplirà així el que demana el procés de Bolonya. El meu escepticisme és descriptible.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: L’estafa legal
Next Post: Recerca a Catalunya: la credibilitat del Govern està en joc ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

octubre 2007
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« set.   nov. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2026 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown