Llegir la notícia completa a Universia. També informa Expansión.
Emilio Botín, president de Banc Santander i Universia, i John DeGioia, president de la Universitat de Georgetown, han presentat, en la seu de la Universitat de Georgetown a Washington, la nova revista digital Globalització, Competitivitat i Governabilitat (gcg.universia.net), el consell consultiu de la qual presideix el Príncep d’Astúries, antic alumne d’aquesta universitat.
El nou projecte editorial, fruit de l’aliança entre Universia i la Universitat de Georgetown, recollirà aportacions de reconeguts membres de la comunitat universitària i científica, empresarial i institucional d’Espanya, Portugal, Estats Units i Iberoamèrica, que analitzaran des d’una perspectiva teòrica, pràctica i mitjançant casos reals, temes clau relacionats amb la productivitat i innovació tecnològica; multinacionals, inversió i finances; sistemes de govern; qualitat; empresa, dret i institucions i responsabilitat social corporativa. L’objectiu és fer de la publicació un referent internacional d’idees rigoroses i creatives i propostes innovadores per a la millora de la competitivitat i governabilitat de les empreses i països iberoamericans en un món globalitzat.
L’aliança amb la Universitat de Georgetown consolida l’estratègia d’aliances amb universitats de prestigi que mantenen Banc Santander i Universia para afavorir la globalització del coneixement, com el MIT-OpenCourseWare, i la relació entre el món universitari i empresarial, amb publicacions com Universia Knowledge Wharton i Universia Business Review.