Enric I. Canela
Divendres dia en aquest bloc que Elisenda Paluzie seria la número dos a la llista d’ERC per Barcelona al Congrés. Avui Joan Ridao al diari AVUI, sembla que molest, ho nega.
‘Si la pregunta és si el número dos de la llista d’ERC per Barcelona serà ocupat per una persona diferent a Joan Tardà, la resposta és no’. Taxatiu i rotund, el portaveu parlamentari d’Esquerra, Joan Ridao, ha tancat aquest dilluns definitivament la porta a la possible presència de la professora d’Economia de la Universitat de Barcelona (UB) i impulsora de la plataforma Sobirania i Progrés, Elisenda Paluzié, en un lloc preferent de la candidatura per Barcelona. No obstant això, no ha descartat la possibilitat de que encara hi hagi alguna incorporació d’independents a la llista, però que no figurarien entre els primers llocs. El dirigent d’Esquerra ha afirmat que les llistes de les quatre demarcacions han estat aprovades amb un gran consens.
Quines coses avui la poso demà la trec.
No crec que això sigui el més greu: mira el que està passant amb els caps de llista de la resta de circumscripcions.
La direcció d’ERC té revolucionada la militància i han de fer mil i un equilibris que, finalment, no surten bé.
No es torbarà més d’un any en esclatar el tàndem Carod-Puigcercós de forma definitiva.
Joan,
No sé si és greu, però tot plegat és un xou. I tens raó, això esclatarà. esperem el congrés, però el tema és molt complex, masa tensions i pocs quadres.