Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2007
  • desembre
  • 14
  • L’aposta madrilenya per la Biotecnologia

L’aposta madrilenya per la Biotecnologia

Posted on 14 desembre 2007 By Enric I. Canela 2 comentaris a L’aposta madrilenya per la Biotecnologia
Articles Enric I. Canela, Economia, Innovació, Recerca
Tweet

Llegiu la notícia completa al web de Diario Médico

“El nombre d’empreses biotecnològiques no demostra la fortalesa del sector”

Rogelio Marró ha deixat enrere la seva etapa en Genoma Espanya per recalar a la gerència de Madrid Biocluster, organisme coordinador del desenvolupament biotecnològic de la comunitat. Lluny d’abandonar el món de la biomedicina, s’acosta més a ell, ja que a Madrid el 80 per cent de les empreses biotecnològiques estan enfocades cap a aquest àmbit.

La regió té més de 50 empreses exclusivament dedicades al sector, al costat d’altres tantes la implicació de les quals és parcial. Si a aquestes xifres s’afegeix que unes 60 empreses formen part de la incubadora del parc científic de Madrid, el nombre s’acosta a les 20 empreses relacionades amb la biotecnologia. L’aposta regional és clara.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Bernat Soria creu en la Biotecnologia
Next Post: Pensar a escala mundial, però actuant localment? La influència de les comunitats locals en les organitzacions ❯

2 thoughts on “L’aposta madrilenya per la Biotecnologia”

  1. Manel des de l'exili ha dit:
    14 desembre 2007 a les 9:57

    Jo ja vaig dir en un post meu de que Madrid ens passa la dalantera amb la biotechnologia ja que reben totes les subvencions per I&D , malgrat que Catalunya encara te el 70 o 80% de la farmacèutica.

    Crònica de la mort anunciada de l’Industria Farmacèutica Catalana
    a href=http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/36579″ title=”Crònica de la mort anunciada de l’Industria Farmacèutica Catalana” >

  2. enriccanela ha dit:
    14 desembre 2007 a les 12:46

    Manel,
    No coneixia aquest post teu, en aquells temps no et tenia “fitxat”. Tota la raó en el que vaig dir. Jo vaig donant alguna notícia de les que surt sobre el tema. L’única esperança que tinc és Biocat. En Balcells està fent una gran feina.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
desembre 2007
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
« nov.   gen. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown