Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2008
  • abril
  • 21
  • Ángel Gabilondo parla de la universitat en el nou organigrama del govern de l’Estat

Ángel Gabilondo parla de la universitat en el nou organigrama del govern de l’Estat

Posted on 21 abril 200821 abril 2008 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Ángel Gabilondo parla de la universitat en el nou organigrama del govern de l’Estat
Articles Enric I. Canela, Política, Recerca, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

El País publica avui una entrevista amb Ángel Gailondo, rector de la UAB i president de la CRUE. Com és lògic a l’entrevista valora la nova situació de la universitat i la recerca en el nou organigrama del govern de l’Estat.

Gabilonodo valora positivament la nova situació, però demana coordinació amb l’educació secundària, llibertat de recerca, no tot és biotecnologia malgrat la importància que té. També diu que la recerca bàsica és fonamental.

Espera que amb els nomenaments que vindran s’equilibri l’espectre científic. Garmendia, Martínez Alonso i Rubiralta són d’un àmbit concret.

Vol un protagonisme de la universitat.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Estic a les antípodes
Next Post: El coneixement d’anglès a la UAB ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
abril 2008
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
« març   maig »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown