Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2008
  • maig
  • 28
  • Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TIC del 28 de maig

Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TIC del 28 de maig

Posted on 28 maig 2008 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TIC del 28 de maig
Articles Enric I. Canela, Economia, Innovació, Recerca, Universitat
Tweet

El Mundo publica avui la signatura d’un nou conveni entre l’espai Movistar i el PCB de la UB i la UPC. Aprofitar l’espai per fer més activitats culturals i científiques.

El Mundo publica avui una entrevista amb Guy Haug, und els pares del procés de Bolonya. Una opinió interessant, però la trobo excessivament política i poc crítica amb el procés espanyol.

El Mundo. Crítica d’El Jaulario al Consell d’Universitats d’avui. Comenta que en la reunió, el que es farà és ratificar sense més el que ja ha dit l’ANECA.

Expansión fa un article dient que el proper curs arriben a la universitats els primers alumnes que s’incorporen als nous títols adaptats al procés de Bolonya. Res de nou, està de moda parlar-ne.

El Mundo fa un article – queixa explicant que la Generalitat atorga fins 500 euros per a les tesis que estiguin escrites íntegrament en català. Guaiteu com xiula l’huracà i sacsegen els fonaments.

I no només això, La Razón diu que les universitat gallegues arraconen el castellà.

El Mundo explica que mentre que els estudiants ja es mouen per Europa, el professorat ho fa molt poc. L’article parla dels rànquings i per què les universitats estan on estan. La capacitat d’atraure professorat influeix. L’article fa pensar en les polítiques que cal fer.

Expansión publica un article de Cristina Garmendia. El titulen: Un ministeri per a l’instint innovador. No sé si l’ha escrit ella. Llegible, però no gens engrescador, la típica llista de qualsevol que arriba al ministeri.

Expansión publica última oportunitat per a la innovació. Una revisió sobre l’actual situació espanyola. No massa feliç, algunes dades, la situació estranya dels incentius fiscals, que haurien de mantenir-se, però que podrien desaparèixer. Al gran Solbes no li agraden.

Expansión insisteix en una obvietat, però fa bé de fer-ho. L’R+D+i evita la deslocalització. Les empreses no es quedaran al país per la mà d’obra barata, ho faran pel valor afegit del coneixement. Potser els polítics ho acabaran entenent, però sembla que a alguns empresaris encara els hi costa més.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Una nova forma de fer política
Next Post: Cristina Garmendia ha parlat als rectors ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
maig 2008
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« abr.   juny »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown