Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2008
  • juny
  • 2
  • Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TIC del 31 de maig

Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TIC del 31 de maig

Posted on 2 juny 2008 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca i TIC del 31 de maig
Articles Enric I. Canela, Universitat
Tweet

El dia 30 en vaig fer referència, dissabte 31 La Razón recollia que el Govern català va presentar un esborrany del Mapa de titulacions.

El Correo Gallego  El Progreso de divendres publicava que les universitats gallegues estan adaptant 74 titulacions al model de Bolonya, com tothom. Al mateix temps comenten que per aquest mes de juny tindran model de finançament.

ABC i La Vanguardia de dissabtepublicaven dissabte els fets ocorreguts a la UAB, als que ja m’he referit (des de l’escrit La resposta a “Uns quants estudiants de la UAB donen un exemple de democràcia”, podeu llegir el que he escrit sobre el tema. Destaquen que de la baralla que va tenir lloc en la lluita per suspendre una Junta de la Facultat de Lletres va resultar ferit un guàrdia de seguretat.

La Nueva España destacava dissabte que Juan Vázquez, anterior president de la CRUE i ex-rector de la Universitat d’Oviedo s’incorpora al consell assessor de la Fundació CyD i a la comissió de verificació de títols. Ho farà amb Saturnino de la Plaza (ex president de la CRUE i ex-rector de la Universitat Complutense de Madrid, de Dario Villanueva i de David Aguilar, antic rector de la Universitat de Granada. Seran els homes bons que resoldran els conflictes que es puguin generar pels informes negatius d el’ANECA als nous títols.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: La resposta a “Uns quants estudiants de la UAB donen un exemple de democràcia”
Next Post: Notícies de la premsa d’Universitats, Recerca TIC de l’1 de juny ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
juny 2008
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« maig   jul. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown