Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2008
  • juliol
  • 7
  • La biotecnologia catalana, una esperança

La biotecnologia catalana, una esperança

Posted on 7 juliol 2008 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a La biotecnologia catalana, una esperança
Articles Enric I. Canela, Economia, Innovació, Recerca

Enric I. Canela

La Gaceta de los Negocios publica que la biotecnologia catalana vol recuperar talent. Al web de Biocat és pot llegir des de fa dies: La biotecnologia catalana destaca en la trobada mundial del sector. Es refereix a la fira BIO que es va celebrar a San Diego entre el 17 i el 20 de juny.

Les empreses que van assistir a la BIO són: Advancell , Anaxomics Biotech, Aromics, Archivel Farma, Bioglutamic, Caixa Capital Risc, Enantia, Endor Nanotechnologies, Ferrer Incode, Fundación Privada ASCAMM, Infociencia, Institut Universitari de Ciència i Tecnologia, Intelligent Pharma, Esteve, Kerentech, Microart, Ninsar Agrosciences, Omnia Molecular, Oryzon, Palau Pharma, Salvat Biotech, Tecnoparc Reus i Ysios Capital Partners. A més va ser-hi: Catalonia Investment Agency – Acc1Ó; Acc1Ó – IRC Catalonia (CIDEM-IRC); Ajuntament de Barcelona – Promoció Econòmica; Parc Científic de Barcelona (PCB); Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB); Parc de Recerca UAB; Fundació Privada Fundació Centre de Recerca en Sanitat Animal (CRESA); Fundació Clínic per a la Recerca Biomèdica; Fundació Parc Taulí ; Leitat Technological Center ; Banc de Sang i Teixits ; Institut Català de Nanotecnologia (ICN) ; Institut de Medicina Predictiva i Personalitzada del Càncer (IMPPC); Institut d’Alta Tecnologia (IAT); Institut de Recerca Hospital Universitari Vall d’Hebron; Barcelona Supercomputing Center (BSC) i el Centre de Medicina Regenerativa de Barcelona (CMRB).

Cal esperar que aquesta fira que va permetre la trobada entre empreses i investigadors catalans (o d’altres llocs) establerts a Califòrnia doni els seus fruits.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: La precarietat dels investigadors
Next Post: Èxit de Conectainnova ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

juliol 2008
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
« juny   ag. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2026 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown