Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2008
  • juliol
  • 8
  • Visca la democràcia

Visca la democràcia

Posted on 8 juliol 2008 By Enric I. Canela 8 comentaris a Visca la democràcia
Articles Enric I. Canela, Política, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

Un altre xou dels anti-bolonya a la Facultat de Geografia i Història de la UB. Uns estudiants han impedit la Junta de Facultat. Podeu llegir el que ells mateixos diuen: hem estat unes i uns 45 estudiants i companys els que hem impedit que ho facin i que es reuneixin, érem companyes i companys de UB Raval, UB Farmàcia, la FEL de l’UAB, així com d’altre gent que ha vingut en solidaritat, tot i no ser estudiants.

Com es pot veure hi havia de tot, no necessàriament de la Facultat de Geografia i Història, no sé si tots eren estudiants, ves a saber.

Es tracta d’una nova lliçó de democràcia donada per aquests “estudiants” demòcrates.

Ara volen tornar a aplicar les lleis de la democràcia i per això es plantegen que fer al Consell de Govern de la UB del 14 de juliol. Jo ho tinc clar el que faria. No deixar entrar a la zona on es farà el Consell a ningú sense identificar, com es va fer quan va venir la ministra Cristina Garmèndia o com es va resoldre el tema quan es va celebrar la reunió de l’European Univeristy Association.

Potser els que utilitzen la força per impedir reunions democràtiques acusaran d’antidemòcrates als que fan complir la llei.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Cal acomiadar a algú a TV3, i ràpid.
Next Post: La nova selectivitat ❯

8 thoughts on “Visca la democràcia”

  1. ismael ha dit:
    9 juliol 2008 a les 10:14

    I quants estudiants i plantilla té la UB? 85.000?
    I quants estudiants i companys dius que eren? 45?

    Doncs jo trobo que un 0,05% és una democràcia prou representativa, no? 😉

  2. enriccanela ha dit:
    9 juliol 2008 a les 11:29

    Ismael,
    No, dela UB eren menys i de la facultat implicada encara menys.
    Un problema social, hi ha molt desubicat en tot això. Avui contra Bolonya i demà contra una carretera no se on.
    Contra tot.

  3. trina ha dit:
    9 juliol 2008 a les 5:32

    Enric,
    manca pràctica democràtica, alguns ho estem dient fa dies i retiradament..és urgent que ho treballem a les escoles, instituts i universitats, enlloc més ho podran aprendre i ja es veu que és molt necessari…
    salut

  4. enriccanela ha dit:
    9 juliol 2008 a les 7:16

    Trina,
    Cal treballar allò que diem valors. No pot ser que qualsevol brètol que no està d’acord amb una cosa pugui privar de la llibertat de funcionament dels òrgans demnocràtics. No hi ha cap raó.
    Manca educació des de bon començament.
    Records

  5. Per al vostre coneixement ha dit:
    11 juliol 2008 a les 1:45

    http://www.kaosenlared.net/noticia/manifest-llegit-avui-dia-11-juliol-ub-raval-davant-junta

  6. enriccanela ha dit:
    11 juliol 2008 a les 11:45

    Gràcies. ÉS una opinió. A les properes eleccions els que escriuen això poden votar a alghun partit que defensi la seva posició.
    Per cert, l’actual no és la meva.

  7. Demòcrata ha dit:
    19 agost 2008 a les 3:27

    La veritat és que falta pràctica democràtica a la UB.
    A la Facultat de Geografia, Filosofia i Història el referendum fet pels estudiants i les estudiants va referenciar clarament que més del 95% dels estudiants estan contra Bolonya, i aixi i tot es continua aplicant en benefici d’uns pocs empresaris.

    D’aquesta manera els/les estudiants s’acabaran veient obligades a portar a terme pràctiques no democràtiques, perque potser la democràcia és una mentida inventada per la burgesia i que mai ha existit en aquest pais.

  8. enriccanela ha dit:
    19 agost 2008 a les 5:07

    Això del benefici d’uns pocs empresaris fa riure. La discussió sobre la democràcia és complexa. El Pla de Bolonya està aprovat per un govern triat a les urnes i en l’ús de les seves atribucions. Altra cosa és que agradi o no. La universitat no pot decidir “democràticament” si el vol o no. La cosa és simple. A partir del 2010 l’actual llicenciatura deixarà d’existir i hagi grau o no, la resta: comèdia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
juliol 2008
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
« juny   ag. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown