Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2008
  • agost
  • 19
  • Més sobre els problemes en els ajuts al personal investigador

Més sobre els problemes en els ajuts al personal investigador

Posted on 19 agost 2008 By Enric I. Canela 2 comentaris a Més sobre els problemes en els ajuts al personal investigador
Articles Enric I. Canela, Política, Recerca
Tweet

Enric I. Canela

Ahir en parlava de la denúncia feta pel Joves Investigadors a la gestió dels ajuts del Ministeri de Ciència i Innovació a Problemes en els ajuts al personal investigador. Avui podeu veure la notícia més desenvolupada a La Gaceta de los Negocios.

Caldrà veure la resposta del ministeri a aquesta denúncia.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Cristina garmendia diu que no hi haurà retalls en el pressupost de recerca del 2009
Next Post: Premi a Victòria Camps ❯

2 thoughts on “Més sobre els problemes en els ajuts al personal investigador”

  1. Ignasi ha dit:
    21 agost 2008 a les 12:03

    Això és vergonyós. Independenment que els programes estiguin bé o no (que no ho sé) si fas un programa, al menys que funcioni bé!!! i se suposa que han de promoure l’excel’lència acadèmica … a través de la txapussa burocràtica?

  2. enriccanela ha dit:
    21 agost 2008 a les 6:06

    Ignasi,
    Aquesta no la sabia, però forma part de la tradició. No hi ha manera que facin els programes bé. La base de dades de centres és caòtica, de fa molts anys.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
agost 2008
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« jul.   set. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown