Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2008
  • setembre
  • 1
  • Ocupació en Ciència i Tecnologia

Ocupació en Ciència i Tecnologia

Posted on 1 setembre 2008 By Enric I. Canela 2 comentaris a Ocupació en Ciència i Tecnologia
Articles Enric I. Canela, Ciència, Economia, Innovació, Recerca
Tweet

Enric I. Canela

Fa uns dies Eurostat va publicar l’estadística sobre les persones ocupades en Ciència i Tecnologia. Les dades corresponen al 2006 i també estudia el creixement entre els anys 2001 i 2006. Espanya mostra un creixement molt gran de Científics i Tècnics, entre 2001 i 2006, com Luxemburg, mentre que la proporció d’aquests és de les més baixes, un 25%, un valor molt baix. Hi ha feina. Llàstima no tenir els valors de les regions europees.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Web sobre la Llei d’Educació
Next Post: Els usos de les TIC a les escoles ❯

2 thoughts on “Ocupació en Ciència i Tecnologia”

  1. Enric Giner ha dit:
    2 setembre 2008 a les 12:54

    Just acabo d’escoltar a la ràdio que la matrícula en enginyeries relacionades amb les noves tecnologies retrocedeix.
    Per altre banda surten estudis i declaracions dient que faran falta no se quants milers de professionals.
    No se. El que si se és que conec ex-companys de feina, informàtics, que han acabat a l’atur i ara no troben un lloc de treball.
    Fa pot ser 8 anys el director general d’un banc va dir-me que tenien la norma (no escrita) de no contractar ningú més gran de 35 anys.
    Manquen o sobren especialistes en Noves Tecnologies?

  2. enriccanela ha dit:
    2 setembre 2008 a les 3:44

    Enric,
    Doncs no ho sé. El problema sembla estar en els enginyers, no sé si informàtics o no. Otser és això que dius. Tots els diagnòstics, però, diuen que manquen. El que passa és que les bones feines no estan a Catalunya.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
setembre 2008
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« ag.   oct. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown