Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2008
  • setembre
  • 26
  • Estudiants en defensa del català

Estudiants en defensa del català

Posted on 26 setembre 2008 By Enric I. Canela 2 comentaris a Estudiants en defensa del català
Articles Enric I. Canela, Llengua, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

Llibertat.cat explica que el Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC), organització estudiantil majoritària dins dels òrgans de govern de la UPF, considera que l’actuació de l’equip de govern és de menyspreu per la llengua catalana, més encara quan s’està incomplint un acord al que al seu moment es van comprometre.

El sindicat d’estudiants manifesta en el seu comunicat que l’acreditació del nivell C és la única manera per avançar i garantir la presència del català a les aules, fet pel que demana una rectificació a l’equip de govern d’aquesta universitat. Finalment, el SEPC aposta per elaborar un pla d’actuació en matèria lingüística.

Aquesta vegda la meva filosofia coincideix amb la d’aquest sindicat d’estudiants.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: El Parc Científic i Tecnològic de la UdG creix
Next Post: L’Anella Recerca de la UdL ❯

2 thoughts on “Estudiants en defensa del català”

  1. roger b ha dit:
    28 setembre 2008 a les 7:30

    Cal dir que la teva “relació” amb aquesta organització d’estudiants és ben curiosa, i no és que em sembli estranya ni malament la discrepància, sinó que en alguna altra entrada t’hi esplaies ben a gust 😉

    En qualsevol cas, celebro que en segueixis la seva activitat!

    Salutacions i felicitats pel bloc, un espai de referència per conèixer que es cou a les universitats principatines

  2. enriccanela ha dit:
    28 setembre 2008 a les 7:36

    Roger,
    Moltes gràcies pel teu comentari de suport al meu bloc.
    Jo segueixo el que fan aquestes associacions. En concret aquest síndicat té aspectes amb els que coincideixo i coses que les trobo inmadures i fora de lloc.
    No els comdemno a priori ni els tinc el dit ficat a l’ull. Crec que s’equivoquen quan parlen de privatitzacions (inexistents a la universitat) i diuen coses de Bolonya que no són certes (encara que hi ha coses de Bolonya que a mi no m’agraden).
    Coincideioxo plenament quan defensen el país.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
setembre 2008
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« ag.   oct. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown