Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2008
  • octubre
  • 15
  • És políticament rendible la universitat

És políticament rendible la universitat

Posted on 15 octubre 200815 octubre 2008 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a És políticament rendible la universitat
Articles Enric I. Canela, Política, Recerca, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

A Com finançar la universitat em referia a algunes de les coses que Juan Hernández Armenteros havia dit a rel de la presentació de l’informe La Universitat Espanyola en xifres. Algunes coses havia escrit jo fa gairebé 10 anys!

Fa un dies Antonio Árias escrivia: ¡Esta universidad es una ruina!-(I). Una fina anàlisi on opina que finançar la universitat té pocs rèdits polítics immediats. Certament en política on els polítics no s’hi juguen els seus diners, les coses urgents sempre s’imposen a les importants. O potser dit diferent, millor un grapat de vots a les properes eleccions que planificar a mig termini per millorar la societat si això m’impedeix dedicar els recursos per guanyar aquest grapat de vots.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Reorganització dels organismes públics de recerca
Next Post: La campanya a les eleccions al rectorat de la UB ha començat ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
octubre 2008
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« set.   nov. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown