Enric I. Canela
Una estudiant de Belles Arts es queixava l’altre dia en una carta a La Vanguardia de com funciona la Facultat. Dic estudiant per que parla de futur. Bé està que ho faci. Això ha de portar a una reflexió de com es fan, de com fem les coses.
Belles Arts té pendent una reforma en profunditat de les seves instal·lacions. Fa més ben bé 15 anys que se’n parla i s’han fet coses, però insuficients, sempre el mateix problema, diner per a la necessària inversió. I altres problemes, però gent més qualificada que jo en podria parlar. No vull parlar del que no sé.
Si afegeixo, Catalunya ha de tenir una Facultat de Belles Arts d’elit, professionals en tenim. Què manca? Govern i universitat han d’arribar a alguna conclusió pràctica.