Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2008
  • octubre
  • 27
  • AQU i ANECA, tot al seu lloc

AQU i ANECA, tot al seu lloc

Posted on 27 octubre 2008 By Enric I. Canela 2 comentaris a AQU i ANECA, tot al seu lloc
Articles Enric I. Canela, Política, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

El dia 22 vaig escriure Volen menystenir l’AQU? Com a conseqüència d’un comentari rebut. M’estranyava perquè sabia, pel darrer patronat de l’ANECA de la intenció d’establir un conveni entre l’ANECA i algunes agències autonòmiques, entre elles l’AQU, òbviament. Més em sorprenia encara coneixent a Màrius Rubiralta, el secretari d’Estat d’Universitats, i a Gemma Rauret, la directora de l’ANECA, tots dos químics de la UB des de més trenta anys. A més Gemma Rauret fa fer que l’AQU sigui el que és avui. Voldria recordar que va ser molts anys l’única agència de l’Estat a l’the European Association for Quality Assurance in Higher Education (ENQA) i tot gràcies a la feina de l’aleshores la seva directora i el seu equip. Amb tot, sabem els imponderables de Madrid, tot podia ser.

Avui, però em tranquil·litza llegir a l’AVUI que l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) recuperarà les competències per verificar els ensenyaments de grau i màster adaptats al nou espai europeu d’educació superior per als títols que entrin en vigor el curs 2010-2011. El País escriu en el mateix sentit.

Es fa mitjançant un conveni que posa les coses en el lloc que crec, i també, lògicament, tots els signants del conveni. Malgrat tot el decret que donava totes les competències a l’ANECA està recorregut.

De moment podem fer feina a Catalunya. Celebrem-ho.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: A voltes amb el finançament de la universitat
Next Post: Un sistema d’informació sobre els estudis europeus ❯

2 thoughts on “AQU i ANECA, tot al seu lloc”

  1. alumne ha dit:
    27 octubre 2008 a les 8:10

    Però els del 09-10, no?

  2. enriccanela ha dit:
    27 octubre 2008 a les 8:28

    No perquè ja s’estan avaluant a Madrid, penso que és pràcicament impossible. Són uns sis mesos de resposta, o sigui que el que no s’ahgi enviat a avaluar en 10 dies ja no esntrarà.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
octubre 2008
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« set.   nov. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown