Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2008
  • octubre
  • 27
  • El paper de la FECYT

El paper de la FECYT

Posted on 27 octubre 2008 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a El paper de la FECYT
Articles Enric I. Canela, Innovació, Política, Recerca

Enric I. Canela

Alguns voldrien que el Ministeri de Ciència i Innovació s’estavellés. L’ABC amb la “imparcialitat” que tracta els temes que afecten al govern espanyol, es fa ressò de la notícia de les accions que està desenvolupant Juan Tomás Hernani Burzaco, president de la Fundació Espanyola de Ciència i Tecnologia (FECYT).

L’empresari basc ha decidit canviar el personal, amb acomiadaments i indemnitzacions. Els que clamen pel lliure mercat serien els menys indicats per fer una crítica abans d’hora, però si és cert que caldria explicar a les comissions corresponents de Congrés i Senat quin és el pla d’acció de la FECYT. Què ha fet fins ara, el per què dels canvis i quina orientació se li vol donar.

Del nomenament de Hernández Burzaco ja en vaig parlar a Canvis a la cúpula directiva de la FECYT. Poca broma, ha estat director general de l’Àrea de Internacionalització d’Innobasque, l’agència basca d’innovació, una de les poques coses que fins ara han funcionat bé a l’Estat en l’àmbit de la innovació. Cristina Garmendia ja deu saber el que es fa.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Voleu conèixer l’Estratègia Universitat 2015 i opinar? Magnífica forma
Next Post: El cotxe de Benach ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

octubre 2008
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« set.   nov. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2026 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown