Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2008
  • novembre
  • 9
  • Normatives sobre educació secundària

Normatives sobre educació secundària

Posted on 9 novembre 2008 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Normatives sobre educació secundària
Articles Enric I. Canela, Educació
Tweet

Enric I. Canela

Ahir vaig escriure Millorarà la formació del professorat d’ESO i secundària fent referència al nou màster que hauran de cursar els graduats que vulguin accedir a la docència a l’ESO, el batxillerat i la FP i del compromís del comissionat per a Universitats i Recerca i de les universitats per implantar-lo el proper curs.

Com diu l’AVUI, el govern central va aprovar l’últim tràmit legal que quedava pendent per certificar l’enterrament del certificat d’aptitud pedagògica (CAP) i impulsar el nou màster de formació inicial del professorat de secundària per al curs que ve, després que el consell de ministres donés llum verda al reial decret pel qual es defineixen les especialitats docents d’ensenyament secundari, batxillerat i formació professional.

El nou decret fixa també les matèries que pot impartir cada professor en funció de l’especialització i les condicions de formació necessàries per a l’exercici de la docència en les mateixes etapes educatives.

Podeu llegir el resum que fa el govern espanyol del nou decret a Regulades les especialitats i titulacions per als professors d’educació secundària, batxillerat i FP.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Opinions de Cristina Garmendia a Astúries
Next Post: Ramon Adell parla a la premsa ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
novembre 2008
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« oct.   des. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown