Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2008
  • novembre
  • 23
  • Una queixa més sobre la Enginyeria Informàtica

Una queixa més sobre la Enginyeria Informàtica

Posted on 23 novembre 2008 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Una queixa més sobre la Enginyeria Informàtica
Articles Enric I. Canela, Política, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

Un enginyer en Informàtica, Javier González Domínguez, escriu a El País: Com a enginyer en Informàtica em sento estafat per l’Estat, és inconcebible realitzar una enginyeria amb títol oficial, amb tot l’esforç que suposa, perquè després el govern argumenti que aquesta enginyeria no té atribucions, així com que la informàtica és una matèria transversal. Aquesta ha estat l’explicació que ha donat el Ministeri de Ciència i Innovació perquè aquesta curs no sigui contemplada en la proposta de títols que habiliten per a l’exercici de les diferents professions d’enginyers. La pregunta ve rodada, si tal enginyeria no té atribucions, per què s’ha ofert per part de les universitats? Potser per perdre el temps, jo considero que hi ha opcions més gratificants i econòmiques. Si per altra banda, les seves atribucions les assumeix l’Enginyeria de Telecomunicacions, per què no m’ho van dir quan em matricular?, Possiblement hagués optat per aquesta darrera. Conclusió: l’única carrera amb futur és la de polític.

Sense entrat en el debat, la majoria d eles titulacions no tenen atribucions professionals i això no té a veure amb les universitats. No sé si fa molt que és enginyer, però si fa molt li ha costat saber-ho. Igual tampoc sap que el Ministeri de Ciència i Innovació no pot donar atribucions professionals. Quins embolics en aquest Estat.

I parlant d’això. Ara uns quants rectors reclamen al Ministeri de Ciència i Innovació la regulació d’aquesta carrera. Podien demanar-ho al president del govern espanyol. Ell ha de coordinar als diferents ministeris implicats.

Reitero, res a veure amb el procés de Bolonya, com saben els rectors i suposo que els col·legis corresponents.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Una fórmula empresarial de classificar universitats
Next Post: L’oli d’oliva verge i el càncer de pit ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
novembre 2008
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« oct.   des. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown