Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2008
  • desembre
  • 3
  • Coveni amb Japó per potenciar l’R+D+i

Coveni amb Japó per potenciar l’R+D+i

Posted on 3 desembre 2008 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Coveni amb Japó per potenciar l’R+D+i
Articles Enric I. Canela, Economia, Innovació, Recerca

Enric I. Canela

Cristina Garmendia ha signat un conveni de col·laboració ens Espanya i Japó. Aquest Acord de Cooperació Bilateral donarà lloc, pròximament, a la posada en marxa d’un programa de col·laboració amb l’objectiu de potenciar, entre empreses espanyoles i entitats japoneses, el desenvolupament de projectes de R+D+i propers al mercat.

Aquest conveni tindrà importants beneficis per a les empreses espanyoles posat els permetrà accedir a un dels principals mercats tecnològics del món a través de projectes de cooperació d’alt contingut innovador.

Cristina Garmendia ha anunciat també un acord assolit en els darrers dies amb el Ministeri homòleg al Japó per col·laborar amb l’Agència Japonesa de Ciència i Tecnologia (JST) en el camp de les nanotecnologies i dels materials.

Bona feina, el mercat japonès és molt gran i tecnològicament avançat. Com ens explicava Garmendia fa uns dies a Barcelona, un mercat important per les empreses de l’Estat.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Estadístiques d’R+D de l’Estat espanyol i la Unió Europea
Next Post: Cristina Garmendia no descansa ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

desembre 2008
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« nov.   gen. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2025 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown