Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2009
  • febrer
  • 3
  • Alinear-se per aplicar el Pla de Bolonya

Alinear-se per aplicar el Pla de Bolonya

Posted on 3 febrer 2009 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Alinear-se per aplicar el Pla de Bolonya
Articles Enric I. Canela, Política, Universitat

Enric I. Canela

La ministra de Ciència i Innovació, Cristina Garmendia, ha presidit avui la reunió de la Conferència General de Política Universitària. Garmendia ha convidat als responsables d’Universitat de les comunitats autònomes a participar en el Pla d’Acció 2009 per el suport i modernització de la universitat, emmarcat en l’Estratègia Universitat 2015, que va ser aprovat el passat divendres en Consell de Ministres.

La ministra ha assenyalat durant la seva intervenció que “vivim un moment extraordinari en la universitat espanyola per la seva complexitat i ritme de canvi, que requereix de suports i respostes concretes i decisives per culminar la construcció de l’Espai Europeu d’Educació Superior i resoldre les diferents inquietuds sorgides en el si de la comunitat universitària “.

Ha detallat als representants de les comunitats autònomes totes les qüestions tractades el divendres passat pel govern espanyol.

No sé com s’ho han pres, caldrà veure les declaracions que van apareixent.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Refrèndums per passar l’estona
Next Post: L’esborrany de l’Estatut de l’Estudiant Universitari ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

febrer 2009
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  
« gen.   març »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2025 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown