Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2009
  • febrer
  • 17
  • Mala posició de les universitats catalanes en el rànquing d’Internet

Mala posició de les universitats catalanes en el rànquing d’Internet

Posted on 17 febrer 200917 febrer 2009 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Mala posició de les universitats catalanes en el rànquing d’Internet
Articles Enric I. Canela, TIC, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

Llegeixo que quatre universitats espanyoles estan entre les 200 millors del món per la seva presència a Internet.

Per plorar, la Complutense ocupa el lloc 138, seguida de la UB (lloc 155), la UGR (190) i la UAB (200). A més, hi ha vint-i-set universitats espanyoles entre les cinc primeres, el que en el rànquing per països, situa Espanya en setena posició, millor que el Japó (novè), França (desè setena) i Itàlia (desè vuitena).

Es tracta de les dades del rànquing Webometrics 2009. La UB té el problema de disposar de més d’un indicador: .es i .edu.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: La taula per a la universitat pública no acaba d’arrencar
Next Post: Catalunya és deteriora. Sento pena pel meu país ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
febrer 2009
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  
« gen.   març »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown