Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2009
  • juny
  • 1
  • Un torpede contra el procés de Bolonya

Un torpede contra el procés de Bolonya

Posted on 1 juny 20091 juny 2009 By Enric I. Canela 2 comentaris a Un torpede contra el procés de Bolonya
Articles Enric I. Canela, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

El dia 29 escrivia Les beques universitàries: una mica més clar després d’haver escrit abans Beques salari compensatòries: insuficient. Em referia als acords del consell de ministres del divendres. Bé, haig de tornar al que deia el primer dia.

Tot plegat és un maquillatge. Algunes beques han augmentat lleugerament, altres han quedat igual. Els nivells de renda per accedir a un ajut dels més alts fa riure, bé és una manera d eparlar perquè els que tenen aquesta renda deuen plorar i en el que menys deuen pensar és en la universitat. Si volen menjar han de treballar i segur que amb el que dóna el ministeri no poden tret que també treballin.

Si teniu dubtes nomes cal que mireu el BOE del 2009 i el compareu amb el BOE del 2008. L’única millora que hi trobareu és que el del 2009 està més ben organitzat i s’entén millor tot.

ÉS interessant veure que un estudiant de Tarragona que vulgui estudiar a Girona no té dret a beca de mobilitat mentre que un que estigui empadronat a Fraga pot disposar d’aquest ajut. En lloc de ser per distància és per canvi de comunitat autònoma.

Veig que finalment i contra el que pensava, el govern espanyol no fa absolutament res per afavorir que els estudiants puguin estudiar sense treballar. Certament el procés de Bolonya acaba de rebre un torpede en la línia de flotació.

Esperem que s’ho repensin i facin alguna cosa.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: La vida a la banda del rebre
Next Post: Els premis Jaume I ❯

2 thoughts on “Un torpede contra el procés de Bolonya”

  1. Joan Gil Oliveras ha dit:
    2 juny 2009 a les 6:46

    Gràcies Enric per la informació i els anàlisi que ens ofereixes i per tenir una visió social propera tots els estudiants mobilitzats. Merci.

  2. enriccanela ha dit:
    2 juny 2009 a les 9:52

    Joan,
    Saps que encara que defensi el procés de Bolonya no ho faiug sense condicions. les beques són la base d’un sistema universitari socialment just.
    Gràcies a tu.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
juny 2009
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« maig   jul. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown