Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2009
  • juliol
  • 29
  • ACC1Ó aposta pel capital risc biotecnològic

ACC1Ó aposta pel capital risc biotecnològic

Posted on 29 juliol 2009 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a ACC1Ó aposta pel capital risc biotecnològic
Articles Enric I. Canela, Biotecnologia, Economia

Enric I. Canela

Entre els Acords de Govern d’ahir destaca que ACC1Ó invertirà dos milions d‘euros per facilitar l’accés al finançament de les empreses biotecnològiques.

La inversió és farà a Ysios BioFund I F.C.R, el major fons de capital risc especialitzat en empreses biotecnològiques del mercat espanyol, que té la seu principal a Barcelona, concretament al Parc Científic de Barcelona de la UB.

El fons realitzarà inversions en una dotzena d’empreses biotecnològiques dedicades al desenvolupament de tecnologia mèdica i productes terapèutics i de diagnòstic que tinguin perspectives internacionals. Ysios actuarà tant en companyies joves com en procés de desenvolupament i consolidació, incloent-hi spin-off de companyies farmacèutiques.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Corporativisme
Next Post: Finançament per als grups de recerca consolidats ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

juliol 2009
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« juny   ag. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2025 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown