Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2009
  • octubre
  • 15
  • Què és un Campus?

Què és un Campus?

Posted on 15 octubre 2009 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Què és un Campus?
Articles Enric I. Canela, Recerca, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

Ángel Gabilondo i Josep Huguet van tractar en la seva reunió d’ahir la convocatòria estatal de Campus Internacional de Excel·lència, distinció a la qual tenen sis universitats catalanes (cinc públiques amb compensació econòmica i una privada sense aquesta) de les 15 preseleccionades.

Tots dos van fer una crida a la cooperació entre les universitats en la presentació de projectes conjunts per zones, com així es va suggerir a la UB i a la UPC per al Portal del Coneixement. Imagino que totes dues saben que ca ser la UPC que no va voler i va presentar un projecte estrany que aplegava tots els campus (és que aviat tenen eleccions i no voleïn decidir).

També van animar a la col·laboració de la UPF i la UOC en matèria de Mitjans de Comunicació.

Huguet va dir en les seves declaracions que la UdL i la UdG uneixen esforços en el perfil agroalimentari i carni. Espero que no torni a dir que això seria un campus.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Observatori Universitari de Beques, Ajuts a l’Estudi i Rendiment Acadèmic
Next Post: Problemes a les universitats de la ciutat de València ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
octubre 2009
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« set.   nov. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown