Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2009
  • octubre
  • 16
  • Els metge si el procés de Bolonya

Els metge si el procés de Bolonya

Posted on 16 octubre 2009 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Els metge si el procés de Bolonya
Articles Enric I. Canela, Universitat

Enric I. Canela

En expliquen que el director general de Política Universitària, Felipe Pétriz, s’ha reunit amb els degans de les facultats de Medicina i els rectors de la comissió de Ciències de la Salut per explorar l’estructura dels ensenyaments de Medicina. En la trobada s’han analitzat diverses propostes i les parts han acordat tornar-se a reunir el dimarts de la setmana que ve.

Dilluns, el director general mantindrà una altra trobada amb els representants dels estudiants de medicina i els representants dels estudiants d’arquitectura.

El problema que s’ha de resoldrà és el d’acceptar que aquests ensenyaments, de 300 crèdits o més, siguin equivalents a grau més màster. Si voleu saber més: Metges i arquitectes guanyen? i Els metges veuen problemes a l’adaptació a Bolonya.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Concedits els Projectes Científics i Tecnològics Singulars i de Caràcter Estratègic
Next Post: Resolució definitiva de les Starting Grants ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

octubre 2009
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« set.   nov. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2026 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown