Enric I. Canela
ABC explica que la UOC ha posat en marxa la versió en anglès del seu portal, que incorpora una trentena d’espais nous, en el marc de la seva aposta per convertir-se en un campus global que compta amb una cada vegada més important oferta multilingüe de titulacions. El llançament coincideix amb la celebració del seu quinzè aniversari.
En l’actualitat, la UOC oferta en anglès estudis de negocis sota els epígrafs de “Doing Business in India”, “Doing Business in China”, “Doing Business in Europe” i “Doing Business in Spain”. En l’àmbit de les telecomunicacions, ofereix el màster oficial “Official Master Programme in Free Software”, i en el terreny de l’educació i les TIC el certificat europeu “E-learning course design and teaching” i el “Joint certifacate in e – learning design and development UOC-UNM”. També imparteix el màster “Conflictology” sobre cooperació humanitària, pau i sostenibilitat. En l’àmbit de cultura i societat oferta el màster “Food, society and international food governance”, el postgrau “Food systems and governance” i dos estudis d’especialització (“Food systems analysis” i “International agricultura food policy”).
En francès, l’oferta de la UOC es limita al màster “Études islamiques et arabes”.