Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2009
  • octubre
  • 20
  • El 2009, bon any per als Parcs Científics

El 2009, bon any per als Parcs Científics

Posted on 20 octubre 2009 By Enric I. Canela 2 comentaris a El 2009, bon any per als Parcs Científics
Articles Enric I. Canela, Desenvolupament, Economia, Innovació, Recerca

Enric I. Canela

El Ministeri de Ciència i Innovació ha compromès per a aquest any, es refereix al 2009, una inversió de 442M € per a Parcs Científics i Tecnològics per via competitiva.

Concretament, 411M € en forma de crèdits i subvencions procedeixen de la convocatòria 2009 d’ajuts per a infraestructures i equipaments als Parcs Científics i Tecnològics. A aquesta partida se sumen els 31M € que arribaran als parcs a través de la convocatòria de projectes de recerca col·laborativa. A l’enllaç trobareu una detallada explicació.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Rodríguez Zapatero taumaturg
Next Post: El trencaclosques dels pressupostos de Ciència i Innovació ❯

2 thoughts on “El 2009, bon any per als Parcs Científics”

  1. Miquel Duran ha dit:
    23 octubre 2009 a les 8:53

    Inversió… la majoria de diners s’han de retornar. Els ajuts en forma de crèdits rembolsables suposaran, i suposen ja de fet, una forta càrrega per a les institucions que impulsen els Parcs.

  2. enriccanela ha dit:
    25 octubre 2009 a les 7:20

    Miquel,
    Si, però imagino que els pagarà la comunitat autònoma. La majoria d’aquests ajuts tenen aquesta contrapartida. És la manera que té el govern espanyol de fer política, que paguin els altres.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

octubre 2009
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« set.   nov. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2025 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown