Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2009
  • octubre
  • 29
  • El Ministeri d’Educació canviarà el decret de titulacions oficials?

El Ministeri d’Educació canviarà el decret de titulacions oficials?

Posted on 29 octubre 200929 octubre 2009 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a El Ministeri d’Educació canviarà el decret de titulacions oficials?
Articles Enric I. Canela, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

Fa pocs dies parlava del problema del títol de sortida dels estudis de Medicina i Arquitectura El Ministeri d’Educació vol endreçar el tema de Medicina i Arquitectura.

Sorprenentment avui llegeixo que els estudiants de Medicina de tot l’Estat creuen que el reconeixement de la seva titulació com a grau + màster tindrà lloc abans de Nadal.

Diuen que les negociacions amb el Ministeri avancen per bon port ja que hi ha voluntat de diàleg i han manifestat una preocupació sense precedents en els últims dies. Ara estan pendents del dictamen de la Comissió que s’ha creat amb el consens dels degans i el Ministeri .

No sé que faran. Canviaran el decret? Si no fan això dubto que puguin contentar les demandes dels estudiants.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: CiU interpel·la al conseller Hugeut sobre la recerca
Next Post: Recerca dels metges d’atenció primària ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
octubre 2009
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« set.   nov. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown