Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2009
  • novembre
  • 1
  • Incoherència governamental

Incoherència governamental

Posted on 1 novembre 2009 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Incoherència governamental
Articles Enric I. Canela, Ciència, Desenvolupament, Innovació, Política, Recerca
Tweet

Enric I. Canela

Una trobada a Madrid sota el lema Emprendimiento e innovación como herramienta de recuperación amb empresaris i polítics.

El secretari general d’Innovació del Ministeri de Ciència i Innovació, Juan Tomás Hernani, manifesta: la recerca ha de ser un dels puntals del canvi de model productiu a Espanya. Aquestes són les aspiracions declarades una i altra vegada pel Govern, que el 2015 vol convertir al nostre país en la novena potència mundial en innovació, lluny del lloc número 16 que ocupa ara.

Magnífic. Unes paraules que tothom subscriu, tothom diu coses boniques. El pressupost per al 2010 demostra el divorci entre el que diuen els polítics de primera línia i el govern del que formen part, l’espanyol. Visca la incoherència. Ruïnós.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Joan Majó tampoc s’ho creu
Next Post: El rànquing THE i el programa Campus de Excel·lència Internacional ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
novembre 2009
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« oct.   des. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown