Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2009
  • novembre
  • 12
  • Política en contra de l’interès de Catalunya

Política en contra de l’interès de Catalunya

Posted on 12 novembre 2009 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Política en contra de l’interès de Catalunya
Desenvolupament, Estupidesa, Política, Recerca
Tweet

Enric I. Canela

No ho entenc. El partits que donen suport la Govern ha votat avui en contra d’una Moció del grup parlamentari de CiU al Parlament de Catalunya que tenia com a objectiu donar un impuls al Govern matèria de la política de recerca i innovació i ha rebutjat els tres punts dels quals constava la moció:

– Presentar en el termini d’un mes el Pla de Recerca i Innovació 2009-2013,

– Reclamar a l’Estat la transferència dels recursos que ha retallet en els Pressupostos Generals de l’Estat en matèria de recerca i

– Crear un programa d’incorporació de Doctors en l’àmbit de l’empresa catalana, dotant-lo dels fons corresponents en els pressupostos per al 2010.

Abans he comentat a Els plans del Govern per a la recerca que creia bo el que està fent el Govern, ara haig de dir que oposar-se això no té altra sentit que fer-ho perquè ho ha dit un altres i no el bé de la recerca a Catalunya ni la de Catalunya.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Un Portal per donar suport a la recerca
Next Post: Defenseu el català a la universitat ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
novembre 2009
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« oct.   des. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown