Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2009
  • novembre
  • 22
  • A final d’any model de finançament de les universitats?

A final d’any model de finançament de les universitats?

Posted on 22 novembre 2009 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a A final d’any model de finançament de les universitats?
Articles Enric I. Canela, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

El ministre d’Educació, Ángel Gabilondo (i 2), va dir que hi ha una preocupació fonamental pel model de finançament de les universitats com a conseqüència del procés de convergència de les universitats cap a un nou espai i que abans de final d’any el Consell d’Universitats presentarà la proposta de nou model de finançament per a les universitats públiques, que en l’actualitat s’està negociant amb el ministeri d’Economia.

El ministre espera arribar a un pacte amb les comunitats autònomes, la societat i els partits per al seu desenvolupament.

Em sembla que el temps és massa curt. Tot i què des que la primera comissió de finançament, en la que vaig participar, fa molt de temps que va acabar la feina, la nova no s’ha reunit gaire.

A banda, cal recordar que no és de finançament d ela universitats, és del sistema de les universitats públiques espanyoles i això inclou al estudiants. Més aviat hauríem de parlar de sistema universitari espanyol.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: La conclusió de la Marató de TV3 2008
Next Post: Beques, préstecs i matrícules ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
novembre 2009
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« oct.   des. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown