Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2009
  • novembre
  • 22
  • Fomentar les microempreses: un encert

Fomentar les microempreses: un encert

Posted on 22 novembre 2009 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Fomentar les microempreses: un encert
Articles Enric I. Canela, Economia

Enric I. Canela

Llegeixo al web de la Generalitat que el departament de treball posa en marxa la campanya “Inicia: per a la creació d’empreses” que fa una aposta clara per l’emprenedoria especialment per la seva capacitat de generar activitat econòmica i crear llocs de treball. La campanya es realitza a diversos suports i estarà activa fins l’11 de desembre.

Aquesta campanya vol aconseguir que l’emprenedoria es converteixi en una actitud social i informar a la ciutadania de tots els instruments que es posen a la seva disposició per crear un negoci.

La campanya que ara es posa en marxa forma part del Pla Inicia: per a la creació d’empreses que des del 2008 ha format i assessorat més de 35.000 persones emprenedores i ha promogut la creació i consolidació de 8.651 microempreses (0 a 9 treballadors) a Catalunya. En concret, des del segon semestre de 2008 s’han iniciat 4.943 noves activitats que han generat 7.426 llocs de treball mentre que s’han consolidat 3.708 empreses que han mantingut 5.494 llocs de treball. En total ha permès la creació i consolidació de 12.369 llocs de feina. En aquest any i mig s’han destinat més de 7,5 milions d’euros per desenvolupar les diferents accions d’aquest pla.

Així mateix, des del departament de Treball s’ha enviat a tots els tècnics que integren la Xarxa Inicia la campanya així com un missatge d’agraïment a tots ells per la feina que desenvolupen.

Ara cal veure si la inciativa té èxit i si realment dóna als emprenedors el que els cal. Caldria que la Generalitat fes una avaluació rigorosa d’aquestes accions i la fes pública.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Inversió en R+D+i, pública o privada?
Next Post: Valorem prou a les nostres universitats “petites” ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

novembre 2009
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« oct.   des. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2026 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown