Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2009
  • desembre
  • 20
  • Queda poc per acabar la fase I del procés de Bolonya

Queda poc per acabar la fase I del procés de Bolonya

Posted on 20 desembre 2009 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Queda poc per acabar la fase I del procés de Bolonya
Articles Enric I. Canela, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

Llegeixo que l’Agència Nacional d’Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA) ha examinat 1.371 propostes de graus universitaris adaptats a l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES), i podrien quedar per avaluar altres 1.300 per a completar l’adequació de les carreres actuals al procés de Bolonya.

Segons fonts de ANECA, seran aproximadament 2.600 graus i 1.500 màsters oficials els que les universitats espanyoles ensenyin d’acord amb els criteris de l’EEES en el curs vinent (2010-2011).

Per sort s’acabarà aquest procés que ha portat de corcoll a tothom durant més de dos anys.

Ara el que cal és posar tots els mitjans perquè el que s’ha fet, amb errors i encerts, acabi de la millor manera possible. Si haig de posar una prioritat són les beques decents.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Ressò per l’entrada de la UB a la LERU
Next Post: Captar talent ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
desembre 2009
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
« nov.   gen. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown