Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2010
  • febrer
  • 17
  • Fracassa la reforma de la LUC

Fracassa la reforma de la LUC

Posted on 17 febrer 2010 By Enric I. Canela 2 comentaris a Fracassa la reforma de la LUC
Articles Enric I. Canela, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

Ha fracassat la reforma de la Llei d’Universitats de Catalunya (LUC). Únicament es farà una adaptació forçada per la reforma de la LOU (LOMLOU) estatal.

De fet tots els estatuts de les universitats no han acomplert el termini de reforma que marca la LOMLOU esperant la reforma de la LUC. El que farà el departament d’Innovació, Universitats i Empresa serà fer canvis tècnic obligats per la LOMLOU.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Espais per a tots però nets
Next Post: Programa per a la continuïtat dels investigadors Ramon y Cajal ❯

2 thoughts on “Fracassa la reforma de la LUC”

  1. alumne ha dit:
    21 febrer 2010 a les 8:21

    Després de llegir la notícia, no em queda clar que al final hi hagi reforma de mínims de la LUC: sembla que directament adaptarem els estatuts. Si la LUC s’ha de retocar, encara que sigui per qüestions tècniques que no es poden canviar des d’aquí, s’ha d’aprovar el corresponent (avant)projecte de llei i tramitar-lo i aprovar-lo al Parlament, i a aquestes alçades, amb tot el que hi ha pendent ( http://www.parlament.cat/web/activitat-parlamentaria/iniciatives-legislatives/projectes-llei ), no sé si tindran temps.

  2. enriccanela ha dit:
    21 febrer 2010 a les 8:43

    Jo crec que si. Una reforma tècnica, tot i els tràmits, es pot fer. Pràcticament no tindria esmenes. Els estatuts no es poden moure, penso, sense variar la LUC.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
febrer 2010
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
« gen.   març »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown