Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2010
  • octubre
  • 7
  • La UB 9a universitat europea en salut, clínica i pre-clínica

La UB 9a universitat europea en salut, clínica i pre-clínica

Posted on 7 octubre 20107 octubre 2010 By Enric I. Canela 1 comentari a La UB 9a universitat europea en salut, clínica i pre-clínica
Articles Enric I. Canela, Rànquings, Recerca, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

L’altre dia escrivia La UB 9a universitat europea en Ciències de la Vida. Escrivia arran que el Top 50 Life Sciences universities deia que la UB, està en el lloc 44 del món, la 9 d’Europa i la 3 de l’Europa continental, és a dir deixant les del Regne Unit.

Avui s’ha publicat el Top 50 Clinical, Pre-Clinical and Health Universities. Tornem a trobar la UB. Està en el lloc 49 del món, la 9 d’Europa i la 2 de l’Europa continental, és a dir deixant les del Regne Unit. Només trobem davant el Karolinska Institute.

Un altre resultat notable.  Seran capaces les administracions d’adonar-se de la situació i invertir per evitar que la situció es malmeti.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: L’administració ha de fer el deures
Next Post: La rebaixa salarial, una mesura discutible ❯

One thought on “La UB 9a universitat europea en salut, clínica i pre-clínica”

  1. Retroping: Enric I. Canela » Blog Archive » Encara que ho volguéssim, la Generalitat no podria decidir com s’escull el rector

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
octubre 2010
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« set.   nov. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown