Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2010
  • octubre
  • 26
  • Jordi Pujol hauria de fer un pas endavant pel bé de Catalunya

Jordi Pujol hauria de fer un pas endavant pel bé de Catalunya

Posted on 26 octubre 201026 octubre 2010 By Enric I. Canela 5 comentaris a Jordi Pujol hauria de fer un pas endavant pel bé de Catalunya
Articles Enric I. Canela, Economia, Independència
Tweet

Enric I. Canela

Jordi Pujol escriu al seu web Causes de reculada econòmica (a Catalunya). Un article duríssim on posa de manifest una sèrie de problemes de l’economia catalana i la mala gestió del Govern. Els exemples de mala gestió que hi posa són esgarrifosos, podeu llegir-los un anirà bé per saber on som.

Cal dir, però, que el treball de col·laboració amb l’Administració General de l’Estat durant tan tants anys i no haver defensat la independència del país també és una causa.

De fet, ell mateix a Berga, en una conferència sobre la figura de l’escriptor berguedà, Mossèn Josep Armengou, va dir que les circumstàncies actuals el deixen sense els “arguments” per rebatre els que volen un estat propi.

El millor bé que podria fer ara Jordi Pujol a Catalunya és dir quina única sortida ens queda per no perdre el país.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Necessitem polítics que resisteixin una auditoria moral
Next Post: La manca de polítiques públiques ensorrarà l’R+D+i empresarial ❯

5 thoughts on “Jordi Pujol hauria de fer un pas endavant pel bé de Catalunya”

  1. Joan Gil Oliveras ha dit:
    27 octubre 2010 a les 9:11

    M’ho he llegit. Els problemes que explica no són problemes sinó millores. Empreses que marxen perquè no volen complir amb la legalitat que protegeix el medi ambient. Tu vols un país independent, jo també, però jo el vull net de contaminació, ho sigui, de qualitat.

  2. enriccanela ha dit:
    27 octubre 2010 a les 10:25

    Joan,
    conèixer que pensa el teu contincant és un avantatge per guanyar qualsevol debat.
    Crec que és positiu llegir el llibre (si no has de pagar).

  3. enriccanela ha dit:
    27 octubre 2010 a les 11:08

    Joan,
    T’he contestat una cosa que no procedia. Pensava que era l’altre article.
    No, no és això, és una duplicitat de normes. No és només el problema dels porcs. Jo no vull purins arreu, però altres coses no tenen res a veure. A més, et puc presentar alguns companys que tenen disseny de producció d’energia a base dels purins, absolytament rendibles. Qualsevol negoci nou o adapta perquè guanyen diners.

  4. Ignasi ha dit:
    27 octubre 2010 a les 3:00

    Me l’he llegit i els exemples no són gens il·lustratius, són tendenciosos i en general l’article no em sembla ni bo…
    Molts dels exemples que enumera caldria conèixer-los en detall per poder-ne opinar, però jo ja asseguro que alguns ja m’està bé que no continuïn a Catalunya si és en les condicions que esmenta.

    Gràcies,
    Ignasi

  5. enriccanela ha dit:
    30 octubre 2010 a les 5:32

    Ignasi,
    El que si és cert és que es poden moltes traves a la instal·lació d’empreses. L’article és mediocre, fet a corre-cuita, però hi ha raons per dir el que hi diu.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
octubre 2010
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« set.   nov. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown